Pages

piatok 29. novembra 2013

Centrálo hlásím ...

... že žiju!!! síce sa napchávam zázvorom a paracetamolom ( a čokoládou ) ale žijééém!



( photo by Krimoun Bellcora  - http://krimoun.blogspot.fr/ )


Čas tu strašne rýchlo uteká, za chvíľku už budem sedieť pod stromčekom v Trenčíne, napchávať sa domácou vianočkou, piť bezlaktózové Granko a venčiť pána Klobásku v snehových závejoch....už len prežiť pár testov (učím sa ako na skúšku u nás, nechty(a aj okolitá koštička) zjedené - fuuj, prsty boľavé, čokobrucho naberá na rozmeroch, pankreatitída ma neminie....) .

Ako si asi ,,Erasmáčim´´ v kocke?! nech tu nikoho príliš nenudím!
- okrem ,, žrania´´ čokolády a učenia mám za sebou aj:

- pád z bicykla, pád kamaráta z bicykla rovno na mňa, pád jeho bicykla rovno na moju hlavu, rozbitú hlavu, jazdu v sanitke, 2 stehy, 2 stehy vybraté budúcim brazílskym veterinárom a jazvu na pamiatku


- s Nadine sme v nedeľu odbehli Cross Nantes Réalités  ako Superéquipe Véto Erasmus a ja som si dokonca vybehala 5.miesto a ružové tričko ( tí francúzi sú akýsi leniví :-D ), a cesta na bicykli ma odrovnala do postele


- s kamoškou Lenkou  ( not marathon virgin as me ) sme si zaplatili štart na Parížskom Maratóne v apríli 2014 a ja som tak zahajíla svoju podstivú virgin marathon prípravu podľa plánu MyAsics, ktorá má momentálne pauzu ( ďakujem ti bicykel ! ako by tá hlava nestačila )



- jééj a navštívila som krásny park Le jardin des plantes - síce bola kosa, že mi sople tiekli z nosa ale bolo tam krásne tak pridávam pár fotiek


( photo by Miguel - rozbíjač hláv )

- s Nadine a Elenou sme si tiež spravili cyklovýlet popri rieke, to som ešte nemala dokalíčenú fasádu :-)





- aby som nezabudla spomenúť v škole sme prezentovali našu Česko-slovenskú kuchyňu a navarili sme s Luckou, Terkou a príležitostnou slovenskou sestrou Nadine kopu zemiakových placiek-bramborákov  s pórikom a syrom a napiekli pripiekli medovníkový koláč, a keď sa to všetko zjedlo, tak sme utekali koštovať ostatné francúzske špeciality - slimáky, Reblochon de Savoie, niečo ako dedkova domáca jabĺčkovica, do toho ovocie naložené vo víne, varené vínko, brazílska Caipirinha a Terezka už mala viac než dosť, po párty v škole sme pokračovali brazílskou párty na ktorej som tancovala asi takto:


skrátka na míle vzdialené od tanečného nadania latinoameričanov a vlastne aj priemerných európanov, čo už ...

Au revoir mes amis .............


2 komentáre:

  1. hlcem tvoje slova ! :D musis pisať viac ! :) a častejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :-) jej ďakujem, keď ja mám málokedy chuť a nechcem to siliť :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár a ten nemilý - tak tým ma radšej netrápte, som citlivka-precitlivelá :-))